País Valencià

19 anys de lluites a la Costera contra l’empobriment i per la Renda Bàsica de les Iguals (RBis)

Cartel charla 19 años de lucha por la Rbis en XátivaL’any 1998 durant una trobada de col·lectius i persones impulsada entre d’altres col·lectius per Baladre, es va signar el manifest estatal per la renda bàsica que va marcar una nova etapa en la lluita per aquest dret. L’any 2000, dos anys després d’aquell manifest, el col·lectiu Corcó va organitzar a Xàtiva el primer concert per la renda bàsica. Aquest concert va comptar amb les bandes Reincidentes, Ixo Rai!, Banda Jachís, Jarbanzo Negro i els locals The Jadme. Més de 3000 persones van cantar i ballar a favor del dret a una vida digna per a totes les persones.

Etiquetas: 

Concentració davant les Corts Valencianes per a reclamar una renda bàsica al País Valencià

imagenLa Campanya per la Renda Bàsica al País Valencià ha celebrat al migdia de hui, sota una insistent pluja, una concentració a les portes del parlament valencià per a reivindicar una renda bàsica.

Más fotos: http://www.cgtpv.org/confederal/foto-concentracio-davant-corts-valencian...

Etiquetas: 

Charla - Debate en Bétera, "La Peña", por la Renta Básica del País Valencià

Es momento de comenzar a comprender que entre todas debemos buscar un modo más digno y solidario de vivir...
La renta básica incondicional, universal, para todas, debe ser un punto de partida y no un fín en sí mismo, una ayuda para re-pensar qué vamos a hacer aquellas que hemos quedado excluidas pero que deberemos seguir adelante de algún modo.

Etiquetas: 

Renta Básica en Benetusser APP-CGT-Valencia

Projecte AU Valencia.- Es momento de comenza ha re-pensar la historia. La RB como es una herramineta más para que sea universal, para todas, y debe ser un punto de partida , no un fín en sí mismo, una ayuda para comprender qué vamos a hacer aquellas que hemos quedado excluidas pero que deberemos seguir adelante de algún modo.

Etiquetas: 

Charla- Debate en el Ateneo de Llíria por la Renta Básica

Projecte AU Valencia.- Es momento de comenzar a comprender que entre todas debemos buscar un modo más digno y solidario de vivir... La renta básica incondicional, universal, para todas, debe ser un punto de partida y no un fín en sí mismo, una ayuda para re-pensar qué vamos a hacer aquellas que hemos quedado excluidas pero que deberemos seguir adelante de algún modo.

Etiquetas: 

Páginas

Suscribirse a RSS - País Valencià